Šokoladas

„Kurdami pakuotes išlikome ištikimi savo pirminei idėjai, jog įpakavimas iš pirmo žvilgsnio nekeltų šokolado asociacijos. Siekėme savotiško staigmenos efekto ir kad vartotojui kiltų klausimas „Kas tai?“ Emocijų perteikimo idėja šokolado pakuotėms kilo Medijų inžineriją MIDF studijuojančioms Laurai Baločkaitei ir Šarūnei Baltramonaitytei.  „Ragaujant šokoladą kyla įvairios emocijos. Dažniausiai – labai teigiamos. Tiek skirtingos pakuotės, tiek veido išraiškos, neįprasta koncepcija verčia žmones vienaip ar kitaip jaustis. To ir siekėme“.

Charming linija

Šokolado kolekcija „Muzika, kurią norisi girdėti, matyti, ragauti“

Šokolado kolekcija harmoningai apjungianti tris jausmus ir emocijas:

Malonus garsas

Klasikinė muzika, kuri skamba išmaniuoju telefonu nuskanavus QR kodą esantį šokolado pakuotės fasade.

Įstabus vaizdas

Kūrybiniame procese apjungėme garsą, vandenį ir vibracijas. Rezultatas – tai paveikslai, atspindintys muzikinio kūrinio charakterį, įprasminantys svarbiausius kūrinio garsus, kuriais norisi dalintis. Paveikslai sukurti studijoje AQUA LNGUA, panaudojant patentuotą technologiją.

Gurmaniškas skonis atspindintis kūrinio charakterį

Šokolado skonio kūrime dalyvavo menininkai ir meno gerbėjai išsakydami savo nuomonę, su kuo asocijuojasi konkretūs muzikos kūriniai ir koks skonis geriausiai išreiškia jų jausmus atliekant ar klausantis kūrinio.